02 kesäkuuta 2010

Sex and the city 2

Leffa jota oli kauan odotettu. Täs nyt voin välis kertoo että nuo sinkkuelämää tuottarit olen jokaisen kattonut varmaan sen kolme-neljä kertaa , eli voimme todeta että tuo sarja/leffat korvaa minulle täysin raamatun. Mutta niin leffasta , elikkä sitä nyt oli venailtu vuodenpäivät , ja leffan alkaes olin niin jännittyny ,että kun carrie ruudussu näkyi kyll se tippa tuli linssiin ja kylmät väreet .
Leffa oli juuri sitä mitä odotin aivan mahtavan huikean hyvä , kyllä pari kertaa ehdin siinä herkistellä ennen kun "the end" teksi saapu ruutuun . Leffan kesto olisi voinut olla kyllä melko puuduttava jos ei sitä niin odottanut kun minä , kaksi ja puolituntia aurinkoisena päivänä ei jollekki vain ole sitä herkuimmista herkkua .
Hienoa oli kans nähä että leffa oli täynnä tyylikkäitä ja einiin tyylikkäitä naisia , joukossa oli mukana pari luultavimmin väkisin raahattua poikaystävää ja pari iha oikeesti kyseisestä leffasta kiinnostuneita. Tyylikkäitä ihmisii jotka oli tampereen kivien takaa mmyörinyt esiin , joita en kyllä ole ikinä edes kuvitellut tampereella olevan . Mutta oli kyll ihan kiva näky!
Ja joo illalla pistän kai viel jtn kuvia täst päivästä jos jaksan , ja se hius- ja  meikkipostaus tulee sitten ensi viikosta , kerta sen olen teille luvannut !Mutta sitä odotellessa kannattaa käydä täältä tsiikaamassa varsin hyvät meikkivinkit hyvin opastettuina! :)
Nyt se on vaan soronoo ja viettäkää mukavan aurinkoinen päivä!

Ei kommentteja: