10 kesäkuuta 2010

Jueves

Tänään ooon tehny niin paljon kaikkee mitä on mun "tee kesäloman aikana" listassa! Aamulla heräsin aikasin huh se oli kyll tuskaa ! no sitten lähdin pirtein fiiliksin bonus kirpparii kohti kattelemaan jos jotain olisi löytynyt , mutta en minä sieltä mitään siinä ylipirteyden vallloituksessa löytänyt , meisi kalasteli vaan kirpparin tyhjäks mun puolesta . Eli ensimmäinen "tee" listalta oli suoritettu , herää aikaisin .
No siitä sitten lähdimme istumaan tammelantorille (tee kaksi) juomaan kahvia ja katsomaan mitä tammelan torin kirpparimeininki antoi meille , mutta ei minulle taas mitään , meisille vain .
Salille suunnattiin  seuraavaksi ja sieltä lähtiessänin eeli mieheni olikin jo soittanut ja mentiin meille ottamaan arskaa pihaan eelin kaa .(nyt toteutukset 3,4,5) Kerroin  myös listastani eelille ja hänpä sitten auttoi minua suorittamaan jalkapallon pelaamisen ja koripallon pelaamisen meijjän pihassa , sit mie uskalsin skeitatakkin meijjän pihas huonoin menestyksin kattellessa lähinnä kun eeli teki temppuja .
Siitäpä sitten suunnistin etele - puistoon jossa mieheni armaat minua oodottelikin ja kisssin kuuntelu sai alkaa!
Äsken tein vielä päivän hurjimman jutun ja kävin uimassa koiran ja siskon kanssa ( siinä tuli jo kaksi kohtaa yöuinti ja uiminen ylipäätänsä eli talviturkki on nyt veks!) .Oon niin ylpeä itestäni!
Nyt voisi mennä tutimaan niin aamulla pääseeekin hyvillä mielin danaa tapaamaan :)
Öitä!'

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ootpas taas nii uskomattoman nätti <3


t.emppu & rossuuuu

hanna kirjoitti...

hhihi kiittos :D ihan perus kyll ;DD

Anonyymi kirjoitti...

teetkö tänää enää postausta

hanna kirjoitti...

nyt mull on viikonloppulomaa mutta tänään tuleee ehk postaus !