04 toukokuuta 2010

VAPPENDAALI!

Juu nyt on vappu sitten juhlittu , ja ihan hyvin se meni , mut oon silti tyytyväinen että se on vain kerran vuodessa vois vähän liian rankas mennä tää touhu muuten.
Eli vappuaattona perjantaina mentiin jo hyvissäajouin alottelee ja laittautuu mikolle !
mie olin poliissi ja dana kunnon panopupu!
Siitä tarpeeks suuuren kännin riipastuamme lähdimmme siirtymään koskenrantaan, jossa koko tmpereen alle 40 vuotta ihmiset olivatkin jo kokoontunut , ja fiilis oli katossa!
Illan mittaan tuli tavatttua tuttuja ja ei niin tuttuja ja uusia tuttavuuksia mutta hienosti meni. ja selviydyin yöpaikkaanikin ennen kolmea! :D
No mut lauantain oli kyll tosi kiva ja lämmin sää ja päätin mennä koskenrantaan vaan chillaa kavereiden kanssa , mutta ennenkun huomasinkaan kaupassa oltiin käyty ja saatu melkosen hyvät vauhdit päälle , no olin omatoimisena tyttönä soittanut sitten aivan pää jäässä äiskän hakemaaan mut himaan , ei oikeen arvostanut mamde mun olotilaa :DD
No joo ainakin yks hyvä syy pitää vähän taukoa tuosta mehun lipittämisestä!
Joo ja tosiaan uudet hiustenpidennykset on nyt tilattu , ja saapuu luultavasti ens viikolla .
Sitten uus väri päähän ja pidennykset!
Oij rakkaus <3
Mut hiuksista sitte lisää ku ne alkaa tulee mulle päin tänne manseen sieltä londonist!
Mitäs muuta mää viel kertoisin , ainiin vapun tappiot mun ginan huivi josta tykkäsin sen käytännöllisyyden takiii paaaaljon  , mutta toivottavasti se ees toimi jonkun istuinalustana tai lämmittimenä hyvin , ja sai hyvän omistajan !
Nyt jatkaa tätä himalagausta ja tuijjottaa mtv.tä .
 loppuun viel pic koskenrannast, tollanen meno siel sattuu olee vappusin!

Ei kommentteja: