15 huhtikuuta 2010

solen skiner

On ollu ihania päiviä , ulkona on ollut mikä ihanin sää ja Tampere on herännyt viimein eloon , ei tähän epätoivoon olekkaan vaivuttu niin pahasti (lauantaiksi räntää luvattu).
Mutta siitä varmaan tämä suurin syy tästä postaus tauosta , oon vaan yrittäny käyttää kaiken ajan mahdollisimman ulkona olo painotteisesti enkä koneella nyhjäten .
Mut tosiaan kun hyvät säät on ollu , oon vaikka mitä temmeltäny . Yks päivä olin ekaa kertaa tänä vuonna pihalla pihalla syömässä valon terassilla hyvää salaattia ja tuli kesän ekat jädetki ostettuu , toisen päivän oon istunu koskenrannassa vaan aurinkoa ottaen ja kavereiden kanssa chillaillen kun siellä voi taas vihdoin istua , kolmantena päivänä kirkonportailla, neljäntenä päivänä kovasti biologiaa pänttäämällä  ja tänään kävin hulluilla päivillä hulluttelemassa hieman , mutta lopulta ahdistuin isosta tungoksesta ja lähin poeees vähin kantamuksin pitäisi ehkä uudestaan huomenna käydä! :DD
Mutta kesä on jo niin lähellä löysin jopa yks päivä leskenlehden kääpiö lehden joka oli kasvamassa ennenkun revin sen irti maasta , ja näytin ihan horton- animaation  norsulta juossessani se kädessä aivan ilosena :D
Mut juu nyt tää likka alotti kesän !
ps : täs blogis on sandrast ihan liikaa kuvia:DD

1 kommentti:

sandra kirjoitti...

hihihi mun mielest musta on juuust sopivasti kuvei :) ja se on solen skiner muru <3