01 huhtikuuta 2010

alan itkee niinku ihan koht pilasin mun hiukset

chill päivät jeip !
Eilen tais olla keskiviikko joo ja mie olin shoppaamassa danan kans  dana osti ties mitä kaikkee mut itelle sattu mukaan vaan yksi tuommoinen kauluri jota olen kuolannut ties kuinka kauan gina tricost ja hintaa oli 12.90e  ja laukku perus laukkuliikkeestä , käytännöllinen musta iso laukku vaan .
Mut tänään alko meil mattimeikäläisilki loma WOHOO mut joo olin sen kunniaks sandran kaa leffas kattoo vihdoin sen Alice in the wonderland oli itseasias eka kerta kun nään jonkun 3D leffan et oli sinäänsä jo aika siisti systeemi mut se leffa tosiaan vaikka odotin siltä leffalta todellla paljon niin se kyll täyytti kaikki odotukset ja johnny depp'! sit naurettiin sandran kanssa ennen leffan alkkuu et voisin tehä täst blogist kokonaan "näin hanna syö päivittäin "-blogin kun aina ruokaa kuvist löytyy , mutta eiei , mulla on vaan hyvä ruokahalu ;D
Joo ja tosiaan nyt on väri päässä tämmönen tuhkaan taittuva vaaleanruskea ja oon ihan paniikissa koska viimeks itte oon omistanu tummemmat kun platina blondit vuonna -07  eieiie oon ihan kauhuissani mitä näist tulee mut toivotaan parasta .
Nyt pesee värii pois päästä .. se on soronoooo.
Ainiin oijh Regina Spektor @ruisrock!!!!
ps ihanaa kun tuo aurinko on sulattanu asfalttit<3

Ei kommentteja: