17 huhtikuuta 2010

siinä teille !

100 thing about me: hahaa jotka kyll nyt typistän 50 kun oon laiska paska :D


1. Olen köyhä opiskelija
2. Kaikki rahat menee tupakkaan
3. tai johonkin turhaan pikku vaateostokseen
4. mutta samalla olen varsin lellitty kakara ja elän hyvää mallia äipän ja iskän anteliaalla kukkarolla
5 . en osaa säästää rahaa
6 . mutta nyt pitäisi säästää uusiin pidennyksiin pennosia
7 . koko nimeni on hanna emilia toivanen eli perus juntti nimellä mennään eteen päin 
8 . asun tampereella , tampersterissa , mansessa , mansesterissa , suomen sykkivässä bailaus mestassa.
9 . miul on paljoon frendei ympäri suomee
10 . ärsyynnyn frendeihini tosi helposti , ja pidän mykkäkoulua
11 . ärsyyntymisen kohde muuttuu päivittäin
12 . eli en ole kamalan reilu kaveri
13 . poltan  tupakkaa päivittäin noin normi askin verran
14 . tykkään saalistaa
15 . minulla on kolme "isosiskoa" dana , julja ja jenni
16 . mutta vain jenni on verisukua vai mitä se onkaan
17 . olen erittäin huono koulussa
18 . en tiedä johtuuko se tyhmyydestä vai laiskuudesta
19 . kuulen sanan blondi minuun kohdistettuna päivässä noin kakskyt kertaa
20 . vaikka värjäsin hiukset ei auttanut asia
21 . mielestäni olen ihan yleissivistyksen tasolla 
22 . en voi sietää ylimielisiä itsekeskeisiä ihmisiä
23 . mutta välillä mietin olenko itsekkin sellainen.
24 . Ja nyt tällä hetkellä lähden hakemaan rakastaluokkalaista LEEAA jopotaksillani kaupunngista.
25 . en taidakkaa olla nii paska frendi
26 . saan usein epäluulosia katseita kertoessani olevani 16 kesänen .
27 . osaan olla tosi ilkeä ja ihmiset saa minusta ensivaikutelmaks aina ilkeän ämmän
28 . oon matkustanu noin kymmenessä eri maassa
29. oon hirmu sosiaalinen ja puhelias ihminen
30 . omistan tappajakoiran nimeltä  poju josta voisin tehö pässinlihaa
31. Ihailen ihmisiä paljon , men min idol är min mamma
32 . oon ihan koukuttunu tyhmiin mtv teinisarjoihin joita muut vihaa .. paitti sandra <3
33 . oon ihan rakastunu Zac Efronii ja Ryan Tedderii ja Johnny Deppiin.
34 . oon melkosen kiero ihminen loppupeleis
35 . enkä tiedä että miksi , se on varsin huvittavaa touhua
36 . oon menossa kesällä ruisrockkii , provinssiin , kivenlahteen(?) ja musen keikalle.
37 . isosiskoni jenni on yksi maailman ihaninimmist ihmisist jota myös ihannoin.
38 . Minul on kuvii gallerias nickil hääns
39 . olen todella vaikea ihminen välillä
40 . käyn salilla viikoittain pari kertaa
41 .  parhaihin kavereihini kuuluu valtaosin miespuolisia
42 . omistan apple macbookin
43 . hanna + suhteet = ei ratkaisua
44 . omistan noin 12 tennarit joista kaheksat on merkki tennareit
45 . paras suomalainen leffa on Pitkä kuuma kesä
46 . olen vannoutunut solariumin palvoja
47 . ja auringon ja vaseliinin
48 .  odotan ehkä maailman eniten kesää ja kesäöit
49 . rakastan ystäviäni 
50 . siinä teille mitä lupasin menipäs siinä liikaa ainaaa

Ei kommentteja: