28 maaliskuuta 2010

Jätkät me ollaan jo voiton puolella talvi häviää saakeli!

Jooo nyt on taas aika hiljaiseloo elettty mut oon vaan päiväpäivält elämämpää täynnä ei saakeli.
Oon shopannu nyt viikon sisään kolmen aurinkolasit ihan muodonvuoks et tulis keväisempi fiilis .
Sitten oon havainnu itessäni sairauden nimelt tanoreksia , eli kohtuuton auringon ottaminen tai solariumissa käynti , ja toi jälkemmäinen kuvaa varsin hyvin minun oireita , eli oon käyny solas aivan kamalasti liikaa kun salin yhteydes en osaa kieltäytyy solasta :D.
Mut joo tää viikonloppuna juuu jepajeee sain musen liput jejejej eli vuoden sisään toista kertaa jo tsiikailee ei mitään , oon ihan intopiukeena tost kyseisest tapahtumast .
Ja joo perjantaina sitten käytiin vähä juhlimast ja lähettiin turistimme aten kaa meil ja joo viikonloppu meni aika pitkälti pari leffaa tsiikailles hyväs seuras , lagaillen , juoruten ja mässyten . Mut nyt oon ihan kuollut kun oon ihan helvetin väsyny ja se saakeli  atte pelotteli koko illlan jostain hirviöist jota kauhuleffas oli ollu ja aaamul herätys ysilt ja steissil .
Mut kiva viikonloppu oli kaikkien kanssa pus mus ootte ihania <3
Ps . joo aten ehostelu oli olennaist täs meijjän viikonlopus niinku varmaan huomaakin kuvasta.
lagi päivän piristys

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tossa kuvassaha on musen lippu eikä mitää attee :D

Katri kirjoitti...

Näytän kauheelt fätäriltä masuni ja ton safkan kaa. :<