14 huhtikuuta 2012

Long time no see

 Selailin tässä tätä blogia ja tuli ihan hirmunen ikävä kaikkee tätä kirjottamista.  
Tässä on vierähtänyt nyt aika tarkalleen vuosi kun olen viimeksi tänne teille postaillut ja ajattelin, että on hyvä vähän päivittää tätä kokonaisuutta ja teidän tietoisuutta, kun teitä vielä täällä näyttää olevan pari kappaletta. Olette kyllä aika hupsuja, että pysytte seuraajina vaikka itse en täällä ole käynytkään. I'm proud of you!
Syksy 2011- kevät 2012. Onnistuin viimeinkin lusmuna saamaan itselleni toisen asteen koulutuspaikan. Hyvä minä! Käyn Tampesterin toistaiseksi vähän huonomaineista Kaarilan lukiota ja oon sen avul löytänyt nämä 17 kadoksissa olleen sisäisen opiskelijan ja oon pienessä shokissa tästä kuinka nykyään nautinpa jopa opiskelusta. Tulevaisuuden suunnitelmatkin on muuttunut vähän tuossa vuoden aikana siitä parturikampaajasta lähinnä musiikin pariin. 
En tiiä tuntuu turhalta alkaa kaikkea mahdollista tänne vuoden aikana tapahtunutta kirjottaa mut eiköhä tärkeimmät niistä selviä tässä kevään kuluessa.
Ps. Kesä on taas tulossa, enkä malta odottaa, että pääsen hankkimaan sen kauan odotetun melanooman itselleni. Okei ei saa vitsailla tommosella. Hyi minua.
Hyviä öitä kaikille, Hanna kiittää ja kuittaa.


Ei kommentteja: