17 huhtikuuta 2011

ne säät joista mä tykkään!

Aamurööki kahvi kädessä shortsit jalassa terassilla, voiko tätä kutsua jo meidän alkavaksi kesäksi?
Ajattelin, että ollaan ikuisesti tuomittui tohon paskakaamoksen aikaan, mutta ehei ehkä saamme lämpimän kesän ja hyvän rusketuksen sittenkin! Pari päivää taas ( toisin sanoen koko aurinkoisen jakson) oon kävelly vaan pää pilvissä enempiä ajattelematta ja mielen mukaan mennyt. Ei mitään järkee kuinka iloseks tuo aurinko voi ihmisen tehäkkää. Mun blogista vois tulla joku aurinkoblogi ku  sitä nykyään vaan hehkutan ainuastaan. 
Mutta on tässä muutakin merkittävää tapahtunut ei pelkkä tuo aurinko joka saa pään pyörälle aina vaan. Siitä pitää vielä iloita, että on enään 33 päivää tätä koulun kurjuutta ja kurinalaisuutta.
Sain myös tälläin vikoina koulu viikkoina uuden tet-harjoittelu paikan kenkäkaupasta.
Siinä kyllä tämän kenkäfriikki neitosen pää meni pyörälle kun takahuoneeseen kuljetettiin jossa minua odotti noin 1000 paria kenkiä! 
Apua kaikkea hyvää kaikille ja minä jatkan suihkun kautta keskustaan ottamaan aurinkoa, shoppaamaan ja pistämään nurmikot kulutukseen.



Ei kommentteja: