19 heinäkuuta 2010

paras aika vuodesta

laiskuus... onks se synti? No oli tai ei hävättää oikein , kuinka oon laiminlyöny tän mun mahtavan super hyper blogini viimesen kahden kuukauden aikana. EI halleluuja vaan sanon minä ja kuolen tähän häpeään. Ei en osaa sanoo mist se johtuu... ehkä osaksi siitä, että kesällä vaan haluaa tehdä muuta kun istua koneen äärellä monia tunteja kirjoittelemassa jotain hupaisaa, taikka siitä , että ei oo oikeen ollu fiilist ottaa kuviakaa, kun "good looking"- termi on ollu mulle koko kesän aivan vieras käsite. Oon vaan ollu epäedustava ties missä ja rypenyt pohjamudissa oikeen kunnolla. Välil jopa oon miettinyt et miksi ees kirjoitan koko blogia.
Musetus oli tänää hei mitä ihmettä se oli ihan mahtavaa oij herranjestas! Lähettiin jo aamupäiväst suuntaamaan helsingforssii kohti jossa meillä odotti jo monen monta tuttavaa.
Keikka=järisyttäväää= woooow.
Siis ihan mahtavaa en tiedä olinko unohtanut kuinka hyvä muse on, vai oliko seura parempi, vai oliko jotenkin keikka vaan musiikillisesti paremmin kasassa ilman kaikkia härpätyksiä. Mut ihan mahtavaa, jamitettiin Sandran, Idan , Heidin ja Jannen kanssa ihan fiiliksissä, kroppa ihan kuolleena.
No minä maailmanmatkaaja tyttönen väsyin niin pahasti, että päätin sitten takaisin kotikulmille tampesteriin hipsiä junalla. Ja asemalta kotiin pyöräillessä oli joku ihan mahtava fiilis, en ollu ikinä ennen varmaan kokenut samanlaist, kuullokkeist soi florence + the machine ja mulla oli ihan mahtava hyvän fiiliksen tunne ja tunne that i'm alive! Hymy pyllys koko matkan ja ekaa kertaa varmaan ei vitutttanu toi suomen kesäyö.
Ps . jotain kamalaa tapahtu äsken. En fobisoi mitään ötököitä oikein paitsi yöperhosia. En pelkää mitään hämähäkkejä tai mitään niin paljon. Ja äske hui hirviö makasin vahingossa yhden semmoisen kammotuksen päälle ja m.u.r.s.k.a.s.i.n. sen painollani apua !  ja se jäi mun selkään liiskaantuneeena kiinni ! apuaaaaaaa
Tulipas tätä tekstiä liikaa.
Mull oli varmaan koko kesän paras päivä! Toivottavasti teilläkin oli! :)

5 kommenttia:

sandra kirjoitti...

hei siis ou mai gaaad kun oon järkky mut hei, se ei haittaaa fiilis on tärkein ja fiiliskuvat kivoimpii jeeeij<3

hanna kirjoitti...

niinpä! :D tosiaan fiiliskuvat kivoimpii :D mut se ruissi kuva,,,,, ;D;D;;D;D;;D;D

Anonyymi kirjoitti...

toivepostaukset edelleen unohtunu sulta,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Anonyymi kirjoitti...

sun blogi on ihan loistava kun kirjotat niin eläväisesti ja aidosti! :D jepajee

hanna kirjoitti...

hiih kiitti ! turhii sitä mitän kaunistelee tai yrittämään olemaan mikään kivipatsas ;D