27 tammikuuta 2010

huihai!

Tänään olin kirjastossa lueskelemas kaikki lehet läpi aikaa tappaessa ja kävin kahvilla miun aleksi amadeuksen kanssa ja näin siin samal muitakin ihmisei joita on ollu jo pitkää kamala ikävä oli virkistävää nähä ihmisii . 
Kävin myös vaihteeks tsiikailee vaatekauppojen antia minullle ja löyty vaik mitä ihanaa ihastuin pariin kevät takkiin ja yhteen huppariiin!

Oon ihan sekkkaisin , minä kova legginsien puolestapuhuja ja ainainenkäyttäjä ostin tänään farkut!!!!
Joo elikkä semmoset hennesin ihan perus vaaleet 30e farkut jotka on varmaan maailman ensimmäiset farkut jotka istuu jopa perseestä mulla :DDD
Joo ja siinkin suhtees alan huolestuu kun ennen en voinu sietää mitää hempeilyvärejä ja nyt oikein nautin semmoisiin pukeutumisesti ja varsinkin sovittamisesta kuten kaikki vaaleanpunaiset ja vaaleansiniset.

Ehkä se on vaan tää muotivärien paha painostus :DD



                                         tää on tää eelin taiteellinen näkemys tosiaan!

  

4 kommenttia:

Portrayal kirjoitti...

Käyää si huomen jossai kaupoil ku mun pitää löytää housut kanssa!! :)

hanna kirjoitti...

okki!

Anonyymi kirjoitti...

IHANAT HIUKSET TOSSA KUVASSA!

hanna kirjoitti...

oij kiitosta paljon :DDD